Markedsføring når nye højder via store præmier

På sin vis har Bilka formået igennem flere år at engagere deres kunder 2-3 gange om året i en slags kæmpe konkurrence hvor stort set alle kunder belønnes. Der er over 100.000 præmier, ofte den slags man selv kan hente i sit lokale varehus – Herunder f.eks. Peberfrugtpesto, sodavand, slik og andre ting til en værdi fra 2 kr. – 35 kr.

Fidusen er selvfølgelig at det ikke er alle der henter deres præmier, for det skal gøres inden for relativt få dage. Og de skal hente deres præmier i varehuset. Dvs. der er nok en procentdel der kommer ned og køber noget andet med når nu de henter deres præmier.

Derudover har det også en skattemæssig fordel for virksomheden, idet de ikke skal betale gevinstskat af præmier under 200 kr. I værdi.

Hvis du vil følge med i kampagnen, kan du læse mere inde på Spil.bilka.dk hvor det hele er beskrevet. Ofte kører de med Det Store Gaveræs omkring deres fødselsdag i august og med Det Store Pakkespil omkring julemåneden.

Mange andre store virksomheder har også deres egne kampagner de kører i denne periode, men Bilkas Store Gaveræs er helt sikkert en af de bedste, både for kunderne og for virksomheden.

Ofte så er det bygget op omkring et spil hvor du skal ind på en hjemmeside hver dag og finde 3 ens produkter. Nogle gange er det ekstra store præmier, men finder du f.eks. 3 ens sodavandsdåser, så har du vundet en sodavand som du skal hente i dit lokale varehus inden for en overskuelig fremtid.

Hver dag får du så også på sms en påmindelse om lige at gå ind og se om du har vundet dagens præmie. Og sidst men ikke mindst er der en godbid for at skrabe dagens spil. Du får nemlig et lod i trækningen af hovedpræmien som ofte er enten en bil eller 100.000 kr. I kontanter. De har så indlagt flere forskellige måder, hvorpå du kan skaffe dig endnu flere lodder. Du kan f.eks. Tilmelde dig deres tilbudsmail eller tilbudsavis, bruge deres specielle tilbud fra app’en eller andet.

Virksomhederne er blevet ret kreative hvad angår mersalg og genpromovering af deres eget brand.

Du kan holde øje med Konkurrencer Nonstop for her bliver der delt løbende nyt og det er også her du vil kunne se når der er en ny kampagne du kan gå ind og deltage i.

Der deles kun det bedste af det bedste, det er 100% gratis at deltage og det er overskueligt hvad du tilmelder dig når du opretter dig til en eller anden kampagne. Inde på hjemmesiden kan du sortere i både Facebook og øvrige, så selvom du ikke har en Facebook profil kan du stadigvæk deltage og være heldig at vinde nogle af de mange præmier. Du kan tilmelde dig den gratis service hvor du får en mail en gang imellem med nyt.